



Służy do oznaczania końca pociągu światłem o barwie czerwonej lub obrazem tarczy końca pociągu w przypadku braku możliwości oznakowania pojazdu własnymi stałymi sygnałami z przyczyny uszkodzenia lub nie posiadania takich sygnałów.
PRZENOŚNE SYGNAŁY KOŃCA POCIĄGU SĄ SKŁADNIKIEM INTEROPERACYJNOŚCI (TSI LOK&PAS)
DOPUSZCZONE SĄ DO STOSOWANIA W TABORZE KOLEJOWYM JEDYNIE TE URZĄDZENIA, KTÓRE
POSIADAJĄ CERTYFIKAT BADANIA TYPU WE. STOSOWANIE SYGNAŁÓW KOŃCA POCIĄGU NIE POSIADAJĄCYCH TEGO CERTYFIKJATU STANOWI NARUSZENIE OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW DEDYKOWANYCH DLA TEGO TYPU URZĄDZEŃ.
Przenośny sygnał może być stosowany również w innych pojazdach wyposażonych w zewnętrzne wsporniki zgodne z
normą PN-K-88200, w tym wagonach pasażerskich i towarowych.
Lampy SKP-8S, SKP-8D posiadają certyfikat WE

Na Przenośny Świetlny Sygnał Końca Pociągu typu SKP-8 składają się dwa sygnały świetlne oraz zasilacz (ładowarka). Sygnały świetlne produkowane są w jednym wykonaniu, zaś zasilacze w dwóch i w zależności od wykonania kompletny zestaw oznacza się: SKP-8-24 dla zasilania 24V DC, natomiast SKP-8-110 dla zasilania 110V DC.
Wyrób SKP-8 uzyskał Prawo ochronne nr 72280 na Wzór użytkowy wydany przez Urząd Patentowy RP.

dostępność: od ręki
cena: prosimy o kontakt