Zastąpił kontaktronowy, wrażliwy na uszkodzenia czujnik CPP (pęknięcia kontaktronu, sklejanie styków, blokada „chorągiewki”). Dzięki zastosowaniu układu opóźniającego wyłączenie, ECPP-96 eliminuje przypadkowe przełączanie styczników grupowych WN spowodowane poprzecznymi ruchami pudła wagonu, co przedłuża żywotność tychże styczników. Szacunkowe oszczędności z zastosowania ECPP-96 zamiast CPP są wartości kilku styczników WN rocznie.
ECPP-96 zostały zaprojektowane i skonstruowane tak, aby wyeliminować wady i usterki wynikające z zastosowania w wagonach czujników przepływu powietrza CPP. ECPP-96 jest całkowicie zamienny pod względem elektrycznym i mechanicznym z czujnikiem CPP i jego montaż w wagonie nie wymaga żadnych przeróbek. Są produkowane na podstawie uzgodnionych i zatwierdzonych przez CBK Poznań WTO.
Wyrób ten uzyskał Świadectwo dopuszczenia do eksploatacji Nr T/2003/UTK/080/EL wydane przez
ECPP-96 jest przeznaczony również do zastosowania w elektrycznych zespołach trakcyjnych, w których po modernizacji zastosowano ogrzewanie nawiewne.
Zalety:
- niezawodność
- precyzja działania
- ochrona styczników WN
dostępność: od ręki
cena: prosimy o kontakt
cena: prosimy o kontakt